Friday, December 14, 2007

Future Lovers

I'm gonna tell you about love
Let's forget your life
forget your problems
Administration, bills and loans
Come with me

In the demonstration of this evidence
Some have called it religion
This is not a coincidence
Would you like to try

Connect to the sky
Future lovers ride
They're in mission style
Would you like to try

Let me be your guide
Put aside your pride
Future lovers hide
Love inside their eyes

Love controlled by time
Future lovers shine
For eternity
In a world that's free

Put away your past
Love will never last
If you're holding on
To a dream that's gone

Para bom entendedor, meia palavra basta!
_________________________________

Bombinhas 2007

Situação: Todos bem alegres com o calor do dia, som do mar e as boas doses de vodka e cerveja. Um grupo conversando:

"Nossa, meu. Essas duas ai parecem que usam duracell."
"Aliás, eu ganhei a aposta. CadÊ minha garrafa?"
"É nada.. Você foi dormir"
"Mas eu fiquei acordada. E o combinado era quem dormisse por último ganhava a garrafa. Eu ganhei, cadê?"

De repente: Cadê a vodka?. Vixe... Tem que preparar mais.

ME: E aí? Mais?

Todos: Mas é claro.. Vai lá fazer!

ME: E como faz?

TA: Ah é fácil! Coloca gelo, uma gotinha de duracell e o resto de vodka"

Todos: Duracell? (rs)

TA: Ahh... Duracell, não! Energético.

Affe! Que semana dura essa!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"In the end, the love you take is equal to the love you make". (The Beatles)


Bombinhas... alguém falou em energético aí??

6:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

All we need is love!
O que te faz feliz?
Duracell + coração preenchido + amizade = felicidade!

Te amo amiguinha esquizita! rs

9:29 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home